pondělí 1. října 2007

Procházka k univerzitě

Krásný Stephansdom v centru, který je tak velký, že se mi nevešel ani jednou celý do záběru :-)

Stephansdom

Stephansdom

Stephansdom

Houslista před TU Wien

Karlskirche

Hlavní budova TU Wien

Knihovna

Něco pro architekty 1

Něco pro architekty 2

Něco pro architekty 3

Na závěr několik poznámek - dnes jsem se byla registrovat na Meldeamtu (registrace je nutná do tří pracovních dnů po příjezdu). Každý Bezirk - okrsek má svůj úřad, kde se musí dočasně přebývající ve Vídni registrovat. Při vyzvedávání klíče na ÖAD jsem obdržela již vyplněný Meldezettel, jinak je k dispozici na úřadě a musí se vyplnit na místě (nebo on-line). Kupodivu jsem se zaregistrovala bez problémů ( i když slečna neuměla anglicky a zase nic moc německy :-))). Cestou na úřad jsem narazila i na poštu, kde jsem zaplatila složenku za první měsíc ubytování (tři dny v září). Nazpět jsem se stavila v Bille nakoupit. pravdou jest, že když mi moje milá kamarádka Věrka říkala, že eura nemůžu přepočítávat na české, že bych si jinak nic nekoupila, tak měla pravdu. Můj první oběd - špagety s kečupem :-))) A teď přijela moje nová spolubydlící - z Turecka.

Žádné komentáře: