čtvrtek 4. října 2007

Registrace ve škole

Zapíši sem opět několik událostí za poslední dny. Včera jsem byla poprvé ve škole. Kde je fakulta jsem věděla už od svého Buddyho a dokonce jsem věděla i kde jsou přednáškové místnosti (spíše místnůstky). Diskuze o přednášce byla zapsaná na 10 hodinu, tak sem musela opět vyrazit hodinu předem. Na určené místo jsem se dostavila včas, ale nikdo tam nebyl. Tak jsem se optala jednoho pána, který byl shodou okolností můj přednášející. Druhou půlku přednášky by měla mít jiná profesorka. Oba byli velice milí. Dokonce mi nabídli skripta a angličtině. Ale myslím, že s porozuměním na přednáškách to nebude tak špatné. Po první návštěvě školy jsme byli domluvení s jednou českou kamarádkou, že se zajdeme zaregistrovat do školy. K registraci je potřeba dokument s názvem Bestätigung, který jsem vyplnili a byl nám potvrzen na OS (vyplňovalo se zde číslo on-line registrace, kterou jsme provedli před odjezdem do Vídně). Další věci byly: pas a fotka. Slečna u okýnka nám vyplnila průkazku a předala složenku. Týden po zaplacení studentského poplatku nám bude doručena do schránky obálka se samolepkou, jménem a kódem pro užívání počítačové sítě na univerzitě. Kartička bez samolepky je zatím neplatná, proto si nemůžu koupit šalinkartu a musím chodit denně okolo 10 km. Až bude kartička se samolepkou, mohu si též pořídit další samolepku, která mě bude opravňovat chodit do menzy a najíst se za cca 3E, což není špatná cena. Dnes jsem byla podruhé ve škole a už to nebylo tak radostné. Pan profesor byl rovněž milý, ale to že dal diskuzi na 8:00 a já jsem proto musela běžet z domu už v sedm mě moc nepotěšilo. A to že diskuze trvala jenom 10 minut už vůbec ne. :-))) Poté jsem si šla do kanceláře Buddynetwork vyzvednout kartičku Erasmus studenta tzv. ESN card, která mě stála 2E, ale poskytuje několik zásadních výhod. Třeba to, že jsem k ní dostala zadarmo T-mobile SIM kartu, se kterou ušetřím alespoň při psaní zpráv. Další kartička kterou jsem dostala, byla kartička na volný vstup do Kaiko clubu, kterou jistě hodně užiji, protože mám hodně peněz a pivo za 2,5E, to pro mě není nic. :-)) Asi za dvě hodiny vyrážím na Welcome erasmus evening. PS: pro lidi, kteří opravdu moje články čtou, vyhlašuji soutěž: KDO NAJDE VÍC CHYB A PŘEKLEPŮ - ten vyhraje ještě nevím co. :-))) Přikládám opět několik fotek z dneška.

Moje fakulta

Freihaus
Staatsoper

Gesellschaft der Musikfreunde
Fontánka

Žádné komentáře: