Před nástupem do kabinky jsme prošly krásným muzeem historie Vídně.
Reisenrad
Po prohlídce muzea jsme se nastoupily do (podle mého názoru) chatrných dřevěných budlinek a vydaly se na cestu vzhůru. Bylo velice větrno, tak mi občas nebylo do smíchu.Výhled nebyl příliš dobrý, ale zážitek excelentní. Každý ve Vídni musí zkusit. :-))
Na závěr našeho výletu jsme si ještě prošly nyní smutný Prater se zavřenými atrakcemi.
Jiné kolo :-)
Několik údajů o kole:Architekt: Walter B. Basset
Stavba zahájena: 1896 - Dokončena za 8 měsíců.
Provoz zahájen: 3. července 1897
Po požáru v r. 1944 kolo opraveno, ale pouze s polovinou kabinek.
Počet vagónů: 30 (nyní 15)
V každém vagónu míst: 20
Nejvyšší bod: 64,75 m nad zemí
Průměr kola: 60,96 m
Hmotnost celé konstrukce: 244,85 t
Rychlost: 0,75 m/sec = 2,7 km/h
Žádné komentáře:
Okomentovat